טיפולים בהרדמה

טיפולי שיניים בהרדמה

מרפאת א.א ראשונים מבצעת טיפולי שיניים בהרדמה ע"י רופא מומחה.
המטופל נפגש עם הרופא המרדים, ולאחר ביצוע של סדרת בדיקות דם וקבלת הנחיות ליום הטיפול, מקבל המטופל חומר מרדים לווריד.

טיפול שיניים בהרדמה מיועד בד"כ לאנשים הסובלים מחרדת רופא שיניים ועקב כך נמנעים לטפל בשיניים שלהם. היעדרותם מקליניקת רופא השיניים יכולה לגרור אחריה שורה של נזקים מתמשכים.
על אף שטיפולי שיניים מבוצעים עם מתן זריקת אלחוש מקומית, שמאפשרת לטפל בשן ללא כל תחושת כאב מצד המטופל, עדיין יש לא מעט מטופלים החוששים מטיפולי שיניים ואף מדווחים על מידה רבה של חרדה.

באלו מקרים מבצעים טיפולי שיניים בהרדמה?

טיפול בהרדמה מתאים למי ש"סוחב" איתו כמה וכמה טיפולי שיניים מורכבים, הניתנים לטיפול באופן מרוכז ביום אחד.
טיפול בהרדמה מתאים גם כאמור, לאנשים שסובלים מחרדות בנוגע לטיפולי שיניים.
חשוב לציין כי היתרון העיקרי של טיפול בהרדמה הוא באפשרות לרכז מספר טיפולי שיניים ביום אחד.

טיפולי שיניים בסדציה

טיפול בהרדמה חלקית- מתן החומר המרדים לתוך הוריד בהשגחתו של הרופא המרדים לאורך כל הטיפול.
הטיפול מתבצע בטשטוש מלא וללא כאבים ע"י הרופא המרדים ורופא השיניים.

יתרונות הטיפול בסדציה:

המטופל נמצא בהכרה במשך כל הטיפול ואינו חש כל כאב.
הטיפול מאפשר מגוון של טיפולי שיניים ביום אחד.
טיפול בסדציה מאפשר בקרה על הרדמה.
לאחר הטיפול מופסקת ההרדמה. תופעות הלוואי של ההרדמה המלאה לא קיימות בטיפול בסדציה, והמטופל חוזר מיד לתפקוד מלא!

יש לציין כי מטופלים רבים שעברו טיפולי שיניים בסדציה מדווחים כי במהלך השיקום שלאחר הטיפול, ההתאוששות היתה קלה ונטולת כאבים.

אתרים מומליצים: מסחטות מיצים | מזרונים מומלצים לרכישה